Monday, September 27, 2010

~siLap kew erK~



entri aku Kali neyh aku nk story psal aku punyew kos study neyh...
aku asew cam dh silap plih bidang r....hahahahahaha....pelik x????dh nk abes study bwu aku t'pikir...adew kew patot aku neyh....mmg xsenonoh tol(pinjam ayat lect aku jap)...

mule2 aku nk citew kt korunk r aku study amek kos apew an.....
aKu study kaT 1 kolej yg agak t'pencil kt negeri Melaka Bandaraya B'sejarah neyh...
letaknyew b'hampiran ngan pEngkalan Balak yg aritue masowk paper psal ade buaye tuh....
name Kolej neyh mmg islamIc pown...
nAmenyew Kolej Universiti Islam Melaka...islamic kan..jumpew owg mesti die kate aku neyh bakal ustazah...ahakzzzzzzzzz..adew rupe kew aku jd ustazah????????hahahhahaha...
kt cnie aku amek Diploma Undang2 dan Syariah atau name glamournyew DUUS......

korunk taw x apew yg aku minat sebenarnyew......
xbg taw camne nk taw an?????
hahahahhahaha....sengal tahap gaban la aku neyh.....

sebenarnyew kan????aku sukew business taw...hahahahahaha....dulu dlm atie aku nie an nk amek coz business taw x...tp aku pk cam xbest plak...coz aku neyh paling bengap dlm bab math neyh...dh la Spm aku kantoi addmath.....hahahahahahahaha.......

so pasnie kalo aku adew rezeki kan aku nk bkak 1 restoran rrrrr...coz aku mmg kuat mkn pown...dh adew restoren sndri xpyah r mkn kt kdai owg laen...tol x???????
hahahahahaha.....

okeyh cukuplah smpai di cnie aku mengarut hrinie.....
jumpe lg di laen coretan karut mengarut neyh ea....
hahahahahahahha.......

1 comment: