Monday, January 17, 2011

meminang , dipinang , terpinang????





~entry kali neyh aku nk cite pasal bab pinang meminang neyh...
sbb apew ek?
sbbnyew ialah aku pn bakal melalui perkare tuh xlame lg...
nak taw x apew prasaan aku sbnarnye???
mcm2 rase aku alami skang neyh...
mcm2 dugaan yg aku lalui nk smpai ke tahap neyh...
meminang neyh adalah langkah pertama utk aku menempuh ke "ALAM" tuh??
aku pn tataw same ade aku da sedia ke lom....
kalo pk2 blik pening pale aku neyh...
huhuhuhuhu...

tp kate owg kalo da jodoh kite trime jewlah kan....
skang perbincangan antare family akuh sdg dijlnkan....
aku hrp2 semoga senuanye b'jln dgn lancar...

tp kan adew lah separuh "orang2" yg diluar sane yg xberape setuju aku nk dipinang..
nape ntah aku pn tataw...
yang penting family aku setuju ngan perancangan kali neyh...
thanx 2 all my family sbb faham perasaan aku yg 1 neyh...
hehehhehehehehe :)))



No comments:

Post a Comment