Wednesday, January 19, 2011

penyibuk @ mmg suke sibukkan diri?

tengok jew tajuk besau neyh mesti korang da pening an??
neyh disbbkan tuan punye blog neyh tengah pening lllooorhhhhhh!!!
ntahlah tyme2 neyh lah bnyk nau masalah yg mendatang.....
kalo masalah besau xpew gak...
neyh masalah remeh temeh yg makin membesar cam bdn aku neyh...
hahahahahahahahaha.......

actually benda die cket jew... tp oleh sbb adew insan yg nk diri dieowg neyh digelar cam tajuk entry kali neyh citew neyh jd besar gedabak....
wa tade faham la ngan "itu" owg...

weyh stop r wat keje2 nonsent neyh...
bia r kiteowg nk idop epy cket.. b'enti la nk gnggu umah tngga owg (bilew mase plak aku adew uma tngga neyh...pasan lebeyh aku neyh) hahahahahaha.....

lets the tyme end wif cheerful la babe....
cam aku yg slalu senyum even owg ta suke...
ado den kesah ko benci nan akuh!??
tadew kan...

so let me do whatever i want la sayangsss!

end of the story ::: stop doing that nonsent xtivity yg leyh pecah belahkan owg ye!!!!
jgn suke pandang "paisey" nan akuh...
korek mate lu kang bawu taw...
bute kang langsung tadew owg nak!
hihihihi
(leyh tahan kejam gak aku neyh kan???)

1 comment: